استایل مردانه

بهترین استایل برای افراد کچل

اگر شما هم جزء افراد کچل هستید یا دوست دارید موهایتان را همیشه از ته بتراشید حتما تا پایان این مطلب همراه مجله تخصصی مد و لباس سامان لعیا باشید تا استایل مناسب خودتان را پیدا کنید.

اول از همه بایستی بدانید که تقریبا از هر ۲ مرد یکنفر کچلی رو تجربه کرده و به طور دقیق تر ۴۰ درصد مردان بالای ۳۰ سال، در قسمتی از سرشان دچار کچلی یا طاسی شده اند.

حالا که یک آمار کلی از تعداد کچل ها به دست آوردید بایستی بدونید که برخی از خانم ها مجذوب افراد کچل می شوند و جسارت و شجاعتی که برخی از افراد کچل دارند، بسیاری دیگر از مردان نخواهند داشت.

اگر قسمتی از سرتان کچل شده موی سرتان را کاملا بتراشید

برای اینکه به یک مرد جذاب تبدیل شوید، نباید از واقعیت استایل تان خجالت بکشید.

در گذشته افراد با استفاده از موهای مصنوعی (کلاه گیس) و یا اطراف سر موهایشان را به سط سر شانه می کردند تا کچل بودن شان کمتر جلب توجه کند.

در حالی که ما پیشنهاد می کنیم اگر دچار طاسی یا کچلی شده اید، معطل نکنید و فورا تمام موهای سر تان را با تیغ بتراشید.


در واقع با اینکار خود واقعی تان هستید و اگر از اینکار می تیرسید می توانید برای شروع موهای تان را ماشین کنید و پس از مدتی از تیغ برای تراشیدن کامل مو های سرتان استفاده کنید.

رازهای خوشپوشی افراد کچل
رازهای خوشپوشی افراد کچل

توجه در انتخاب رنگ لباس

اگر چشم های رنگی داشته باشید، فرصت بسیار خوبی برای رخ نمایی شان دارید، اما اگر هم ندارید می توانید با مشورت گرفتن از یک چشم پزشک از یک لنز رنگی استفاده کنید و سپس رنگ لباس تان را با رنگ چشم های تان ست کنید.

با اینکار شما توجه را از قسمت موهای تان به سمت رنگ چشم های تان جلب کرده اید.

در انتخاب رنگ لباسن نیز بایستی توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که دارای تضاد نسبی با رنگ پوست تان باشد، با اینکار شما میزان توجه بیشتری را بین رنگ لباس و رنگ چشم های تان جلب کرده اید.

اینکار باعث این خواهد شد که کچلی شما کمتر به چشم بیاید.

پیشنهاد میکنیم حتما مطلب رنگ لباس متناسب با پوست خودتان را انتخاب کنید را نیز بخوانید.

رازهای خوشپوشی افراد کچل
رنگ پوست افراد کچل

اگر کچل هستید به ریش های تان توجه کنید

اگر ریش های زیبایی داشته باشید و پرپشت شده باشنند، شما شانس بسیا خوبی برای تبدیل شدن به یک فرد جذاب حتی داشتن مو دارید.

البته داشتن ریش های بلند، برای تمام افراد مناسب نیست و گاهی اوقات میتونه نتیجه عکس بده.

به هر حال نتیجه داشتن ریش برای بسیاری از افراد متفاوت هست ولی باید بدونید که در ۹۰ درصد موارد ریش گذاشتن جواب مثبتی میده.
به هر حال بهتر است که حتما یک بار ریش و سبیل تون رو بلند بزارید و بعد نظر خواهی کنید که آیا برای چهره شما مناسب هست و یا خیر؟

رازهای خوشپوشی افراد کچل
ریش مناسب افراد کچل

استفاده از لباس هایی با یقه مناسب برای کچل ها

خب زمانی که سر شما بدون مو باشد قطعا تغییراتی در چهره و اندازه صورت تان بوجود خواهد آمد که شاید تا مدتی کمی عجیب به نظر برسد.

برای اینکه اندازه صورت تان همچنان تعادل مناسبی داشته باشید بهتر است که از لباس های یقه هفت یا تیشرت هایی که یقه بازی دارند استفاده نکنید.

لباس های یقه دار و با یقه های بلند بهترین گزینه برای شما می باشند که در خاص ترین شرایط می توانید دکمه بالا آن را باز بگذارید اما تیشرت های یقه هفت یا ژاکت های یقه هفت اندازه صورت تان را کمی غیر واقعی نشان می دهد.

دقت داشته باشید که بافت های یقه هفت را می توانید با یک پیراهن یقه دار ست کنید.

رازهای خوشپوشی افراد کچل
استایل مناسب افراد کچل

از اکسسوری ها، غافل نشوید

اکسسوری ها یکی از بهترین آیتم هایی می باشد که می تواند تمرکز را از صورت و سرتان ، به خود جلب کند.

اکسسوری هایی مانند عینک آفتابی و گردبند های ظریف، بهترین گزینه برای شما می باشند. اما به خاطر داشته باشید که عینکی را انتخاب کنید که مناسب با چهره شما باشد تا بیشتری تاثیر را بگذارد.

استایل مناسب افراد کچل
اکسسوری افراد کچل

به استایل های ساده توجه بیشتری داشته باشید

رمز اصلی خوش‌تیپی در ساده نگه‌داشتن چیزهاست، زیرا درحالی‌که اغلب هر رنگ چهار یا پنج توناژ مختلف دارد، باید سعی کنید رنگ لباس‌هایی را که می‌پوشید به حداقل برسانید.

در حقیقت، بهتر است در صورت امکان لباس‌هایی بپوشید که در توناژهای مختلف یک‌رنگ قرار داشته باشند، درصورتی‌که اولویت اصلی شما بهتر است رنگ‌های محبوب و ساده مانند خاکستری، قهوه‌ای، آبی و سیاه باشد.

اگر پوستی روشن دارید، ممکن است فکر کنید باید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید، در‌حالی‌که افراد کچل دارای پوست روشن‌تر باید در بین رنگ‌های تیره به‌دنبال کنتراست مورد نظرشان باشند.

استایل مناسب افراد کچل
استایل شیک و ساده برای افراد کچل

از آن‌جایی که مردان کچل پوست بیشتری را در پوست سر نشان می‌دهند، رنگ آن در ظاهر شما مهم‌تر می‌شود.

معمولاً وظیفه‌ی ایجاد کنتراست مناسب با رنگ پوست به‌عهده‌ی موها است ولی بدون وجود مو، این وظیفه‌ی خطیر به رنگ لباس‌هایی که می‌پوشید محول می‌شود.

در نتیجه، شما باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را به‌درستی تعریف می‌کند. مثلاً افراد با رنگ پوست تیره‌تر بهتر است رنگ‌های نود و روشن را انتخاب کنند.

از گذاشتن کلاه قافل نشوید

بد نیست گاهی از یک کلاه برای جذابیت استایلتان استفاده کنید البته به این نکته توجه داشته باشید که کلاهتان را با لباستان ست کنید و کلاه های متناسب و همرنگ لباس یا کفشتان را هنگام خرید انتخاب کنید.

استایل مناسب افراد کچل
استفاده از کلاه برای افراد کچل

به اندامتان اهمیت بیشتری بدهید

در نهایت مهم ترین نکته برای افراد کچل که میخواهند استایل جذابی داشته باشند اهمیت دادن به اندام و هیکل آن هاست.

باتوجه به عکسهایی که در این مطلب برای شما قرار دادیم میتوانید بفهمید که افراد کچل برای اینکه استایلی جذاب داشته باشند باید تناسب اندام داشته باشند.

بنابراین تا به اینجا متوجه شدید که اکثر افراد کچل مشهور با هیکلی عضلانی و درشت بسیار جذاب تر خواهند بود.

اندام مردان کچل
اندام مردان کچل

اگر به دنبال تنوعی بی نظیر میگردید که شما را از سردرگمی هنگام خرید و ست کردن استایل موردنظرتان نجات دهد حتما از فروشگاه مردانه سامان لعیا به آدرس زیر دیدن فرمایید و یا صفحه ی اینستاگرامی مارا دنبال کنید.

آدرس فروشگاه مردانه: قم – خیابان زنگارکی – نبش کوچه 7

صفحه اینستاگرام مردانه : www.instagram.com/samanlaya_men

3.4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید