پوشاک بانوان, راهنمای خرید, لباس مردانه

چگونه در دوران کرونا خرید اینترنتی امنی داشته باشیم؟

خرید اینترنتی در دوران کرونا

خرید کردن شاید یکی از چالش های ما در این دوران باشد. از آنجاییکه برای خرید ناگزیر به حضور در فروشگاه ها هستیم و در فروشگاه ها و مغازه ها به دلیل حضور افراد، احتمال ابتلا به ویروس کرونا افزایش می یابد، افراد بیش از پیش به خرید اینترنتی روی آورده اند.

خرید اینترنتی لباس، مزایا و معایب:

شاید مزایای خرید اینترنتی لباس، به طور خاص در دوران شیوع کرونا نیاز به توضیح دادن نباشد. اینجا تنها به چند مورد اشاره می کنیم:

  • رفت و آمد کمتر و کاهش خطر ابتلا به کرونا
  • صرف زمان کمتر
  • امکان دیدن محصولات متنوع در فضای مجازی و سایتهای مختلف حتی از محل کار
  •  امکان خرید در تعداد زیاد بدون دغدغه و محدودیت برای حمل
  • مقایسه محصولات چندین سایت و انتخاب مدل مورد نظر با قیمت مناسب، در شرایطی که این امکان در خرید حضوری ریسک زیادی دارد.

اما از معایب خرید اینترنتی لباس :

یکی از مهم ترین مشکلات مردم هنگام خرید اینترنتی لباس، متفاوت بودن ظاهر لباس در سایت با آنچه که به دست آن ها می رسد است. در واقع رنگ و جنس لباس متفاوت از شکل واقعی آن است. بنابراین افراد برای اینکه ریسک خرید خود را پایین آورند ترجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید نکنند؛ البته اگر از فروشگاه های معتبر در زمینه پوشاک خرید کنید این ریسک را تا حد خوبی کاهش داده اید.  

دقیق بودن سایز لباس، از جمله مشکلات دیگر در خرید اینترنتی لباس است.

شاید اگر یک راهنمای خوب برای تعیین سایز وجود داشته باشد، اعتماد مردم برای خرید بیشتر شود.

خوشبختانه فروشگاه معتبر سامان لعیا با مشاوران خریدی که در فضای مجازی دارد سعی کرده تا حد زیادی این مشکلات را کم کند تا خرید راحت تری را تجربه کنید.

خرید اینترنتی در دوران کرونا

توصیه هایی بعد از خرید:

در باز کردن جعبه ها مراقب باشید.

قبل از باز کردن جعبه ها ابتدا آن را ضد عفونی کنید. اگر بسته بندی قابل شستشو است آن را با مواد شوینده بشویید و پس از خشک شدن آن را باز کنید. اگر جعبه کاِغذی و غیر قابل شستشو است، جعبه را باز کرده، کالای خریداری شده را بردارید. جعبه را به سطل زباله ی مواد خشک خود بیندازید و هرچه زودتر به بیرون ببرید.

ممکن است لباس های خریداری شده توسط فروشنده ها چندین بار دست به دست شده باشند و شما از آلوده بودن یا نبودن آن اطمینان نداشته باشید.

در این صورت بهتر است لباس را در معرض نور آفتاب قرار دهید و بگذارید مدتی بماند تا بتوانید با اطمینان آن را بپوشید. همچنین می توانید پس از خرید لباس خود را بشویید.

بهترین راه برای شستن لباسی که مشکوک به آلوده بودن است، استفاده از ماشین لباسشویی است. توصیه شده است که برای شستشوی لباس ها به منظور ضدعفونی در برابر کرونا، از دمای ۶۰ درجه به مدت حداقل ۱۰ دقیقه استفاده شود؛ زیرا بر اساس تحقیقات متخصصان بیماری های عفونی در فرانسه، ویروس کرونا در دمای ۵۶ درجۀ سانتی‌گراد، بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ماندگار است و در دمای ۶۵ درجۀ سانتی‌گراد، ظرف ۵ تا ۱۰ دقیقه از بین می رود.

خرید حضوری در دوران کرونا:

شاید اگر شما از جمله افرادی باشید که در شهرهای سفید کرونا زندگی می کنید، کمتر با این چالش مواجه باشید و خرید حضوری، اولین گزینه شما برای خرید کردن باشد.

خرید حضوری در دوران کرونا

در خرید حضوری لباس چه چیزهایی باید رعایت شود:

  • بهتر است به فروشگاه ها و مراکز خرید بروید که خلوت تر باشد.
  • در چندین مرکز خرید بزرگ قبل از ورود، ابتدا دمای بدن افراد گرفته می شود، سپس افراد وارد تونلی شده و ضد عفونی می شوند. این مراکز انتخاب های بهتری برای خرید کردن هستند.
  • حتما از ماسک استفاده کنید.
  •  بهتر است فروشنده ها از مشتریان بخواهند که دستشان را ضد عفونی کرده و از دستکش استفاده کنند. قبل از پرو لباس اطمینان حاصل کنید که اتاق های پرو دائما ضدعفونی شوند.
  • محدود کردن تعداد پرو لباس
استفاده از ماسک در دوران کرونا

در نهایت سلامت شما آن چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد، امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی به سلامت از این گذرگاه سخت زمان عبور کنیم.

شما همراهان همیشگی مجله تخصصی مد و لباس سامان لعیا برای خرید امن اینترنتی میتوانید همه روزه و در 24 ساعت شبانه روز با استفاده از آدرس صفحات مجازی ما ازین خدمات بهره مند شوید.

آدرس صفحات مجازی فروشگاه های سامان لعیا:

پیج پخش عمده پوشاک زنانه : www.instagram.com/samanlaya_shop

پیج لباس زیر زنانه: www.instagram.com/samanlaya_lady

پیج پوشاک مردانه: samanlaya.com/samanlaya_men

آدرس کانال تلگرام سامان لعیا: t.me/samanlaya_shop

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید