استایل مردانه, دنیای مد, فصل سرد

زمستان | انتخاب استایل های جذاب مردانه در فصل زمستان

زمستان

تابستان دیگر به پایان رسیده و خبری از هوای گرم و لباس‌های نازک نیست. آسمان ابری و دمای پایین هوا ما را به سراغ لباس‌های ضخیم برده است؛ دیگر وقتش رسیده که ژاکت و کت های خود را برای فصل سرد پاییز و زمستان از کمدها بیرون بکشیم.

پاییز یکی از جذاب ترین و خوش رنگ و لعاب ترین فصل های سال است و برای کسانی که عاشق تیپ و استایل های متنوع هستند بهترین فرصت است تا از استایلهای جذاب در این فصل استفاده کنند.

کت مردانه تنوع گسترده‌ای دارد و آقایان می‌توانند استایل پاییز و زمستانی شیکی داشته باشند. هیچ چیز مثل لباس گرم نمی‌‌تواند به جنگ سرمای این دو فصل برود.

البته پاییز این فرصت را به آقایان می‌دهد که با انتخاب انواع ژاکت و کت مردانه، استایل خاص خود را داشته باشند و در فصل زمستان با ظاهری شیک در جامعه حضور یابند.

اگر دغدغه شما هم این روزها پیدا کردن بهترین استایل با کاپشن ، ژاکت و کت مردانه است، با مجله ی تخصصی سامان لعیا همراه شوید.

پارکا در زمستان

پارکا برای فصل زمستان

پارکا اصطلاحا به کت‌های بلندی می‌گویند که روی باسن را می‌پوشاند و در فصول سرد، حتی در یخبندان شما را گرم نگه می‌دارد.

اما از آنجایی که پارکا انواع مختلفی دارد، می‌توانید بسته به استایل خاص خود پارکای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

پارکا را می‌توانید با شلوار جین و کفش اسپورت بپوشید؛ اما نمی‌توان آن را با کت و شلوار و لباس رسمی ست کرد.

 این لباس استایل مورد علاقه افرادی مثل کاوشگران قطب جنوب، کوهنوردان و کسانی است که در سردترین جاهای دنیای زندگی می‌کنند.

اگر شما در هیچ یک از این دسته‌ها قرار نمی‌گیرید، باز هم می‌توانید این کت مردانه را بخرید و در سفرهای خود به جاهای سردسیر بپوشید؛ حتما این لباس روزی به دردتان می‌خورد!

ژاکت خلبانی در زمستان

ژاکت خلبانی کت مردانه در زمستان

ژاکت خلبانی نیازی به معرفی ندارد. این مدل ژاکت از زمان جنگ جهانی اول مد شده و از آن زمان مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ژاکت خلبانی در سال ۲۰۰۶ مد بود، اما شاید در حال حاضر مثل آن دوران به آن توجه نشود. با این حال هنوز هم می‌تواند یکی از زیباترین ژاکت‌ های کمد لباس‌تان باشد.

ژاکت خلبانی را نیز مثل پارکا نمی‌توان با لباس رسمی ست کرد، اما استایلی شیک و زیبا برای گشت و گذار آخر هفته است. این ژاکت را می‌توان با تی‌شرت و شلوار جین پوشید.

پالتو (اورکت) در زمستان

پالتو برای زمستان

یک پالتوی کلاسیک را می‌توان در موقعیت‌های مختلف پوشید، مثلا سر کار یا مراسم عروسی که در فصل زمستان برگزار می‌شود. استایل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین باید پالتویی را انتخاب کنید که متناسب با قد و استایل خاص خودتان باشد.

پالتوهایی با جنس خوب (معمولا پشمی و کشمیری)، دکمه‌های بزرگ، آستر اعلا و یقه شیک انتخاب کنید.

نمی‌دانید پوشیدن چنین پالتوی کلاسیکی چقدر می‌تواند شخصیت شما را به خوبی به تصویر بکشد.

با پوشیدن چنین پالتویی حتما خوش‌تیپ و جذاب خواهید شد؛ پس حتما این کت مردانه شیک را به کمد لباس‌تان اضافه کنید.

کاپشن بادی

کاپشن بادی در زمستان

کاپشن بادی فقط برای سرمای قطب شمال نیست؛ این کاپشن‌ها برای پیاده‌روی زمستانه و هر شرایط آب و هوایی (سرد) بهتر از پالتوهای پشمی است.

اکثر کاپشن‌های بادی (به جز کاپشن‌های استایل خیابانی ارزان‌قیمت) ضد آب و ضد باد هستند و می‌توان در زمستان و در هوایی نه‌چندان سرد نیز پوشید.

پالتوی تدی (تدی کت)

تدی کت پالتوی تدی کت مردانه برای زمستان

مد پاییز و زمستان ۲۰۱۹، جذابیت گذشته پالتوهای تدی را برای مردان مدرن به ارمغان آورد.

اگر شما هم چنین استایلی را می‌پسندید، امسال هم می‌توانید پالتوی تدی (چه کوتاه و شبیه کت و چه بلند) بخرید و بپوشید.

این یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان کت مردانه شیک محسوب می‌شود.

ژاکت ملوانی در زمستان

ژاکت ملوانی برای زمستان

اینکه هم لباسی بپوشید که گرم نگه‌تان دارد و هم شیک باشد، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که هنگام خرید لباس زمستانی با آن مواجه هستیم.

اما اگر ژاکت ملوانی دارید، دیگر نباید نگران این مساله باشید. این لباس گرم نمونه‌ای از تاثیر ارتش بر لباس مردانه است؛ این استایل برای اولین بار برای افسران نیروی دریایی دوخته شد.

با این حال در سال‌های اخیر  طراحان این استایل را کشف کرده‌اند و با پارچه‌هایی با طرح‌های مختلف ژاکت‌های زیبا طراحی می‌کنند.

ژاکت ملوانی علاوه بر این که شما را گرم نگه می‌دارد، به راحتی نیز با لباس‌های مختلف ست می‌شود. خوش‌تیپ بودن در فصل سرد سال کار آسانی نیست، ولی شما با انتخاب این کت مردانه به آسانی شیک‌پوش شوید.

ژاکت ملوانی کلاسیک کوتاه است، یقه پهن دارد و تقریبا روی شانه‌ها را می‌پوشاند، دو ردیف دکمه دارد و دکمه‌هایش نیز بزرگ است؛ حتی ممکن است اوپل نیز داشته باشد.

اگر جنس ژاکت ملوانی پشمی و رنگش نیز سرمه‌ای باشد، بسیار شیک دیده می‌شود.

کاپشن مدل کت کارگری در زمستان

کاپشن مدل کت کارگری کت مردانه در زمستان

کاپشن‌های کاری برای محافظت از کارگران در مقابل سرما و حتی خطراتی که ممکن است جان‌شان را تهدید کند، طراحی شد.

امروزه ممکن است چنین کاپشنی را هر کسی بپوشد، چه کارگر باشد و چه نه.

این کاپشن راحت است و می‌توانید آن را با شلوار پشمی، بوت چرمی چلسی سیاه و پیراهن بافت ست کنید. این استایل بیشتر برای سر کار مناسب است.

این نوع کت مردانه معمولا جنس ضخیمی دارد، بزرگ است و به‌خاطر اینکه سر کار بیشتر به درد بخورد، ۴ جیب بزرگ (دو جیب جلوی سینه و دو جیب در قسمت پایین کت) دارد.

کت کارگری خوب باید ضدآب هم باشد و یقه بزرگی هم داشته باشد که گردن شما را از گزند باد حفظ کند. اگر این کت از جنس پشم گوسفند باشد، در زمستان شما را گرم‌تر نگه می‌دارد.

کاپشن چرم

کاپشن چرم مناسب فصل سرد زمستان

کاپشن چرم از جذاب ترین استایل های مردانه مناسب دو فصل پاییز و بخصوص زمستان میباشد.

شما با کاپشن چرم میتوانید یک استایل شیک و جذاب اسپرت و یا ساده و خاص برای خود بسازید. کاپشن چرم را میتوان با شلوارهای پارچه ای و جین ست کرد.

کاپشن چرم با یک شلوار جین و بوت یا نیم بوت شیک جلوه ی بی نظیری به اندام و استایل شما میدهد. پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید.

بارانی

بارانی کت مردانه در زمستان

وقتی آسمان درهای رحمتش را به روی زمین باز می‌کند، داشتن لباس ۱۰۰٪ ضدآب حتما ضروری است تا موش آب‌کشیده نشوید. بارانی جنس و تنوع گسترده‌ای دارد.

اگر جایی مثل شمال زندگی می‌کنید که پاییز و زمستان اکثرا باران می‌بارد، بارانی باید بخش مهمی از کمد لباس‌تان را به خودش اختصاص دهد.

بارانی را به دلیل ظاهر ساده و زیبایش می‌توان با انواع لباس ست مثل تی‌شرت و شلوار ست کرد.

بارانی شما باید ۱۰۰٪ ضدآب و طول آن تا زانو باشد تا نگذارد نیمه بالایی شلوارتان خیس شود.

اگر واقعا می‌خواهید خیس نشوید، باید به این جزئیات نیز اهمیت دهید: زیپ ضدآب باعث می‌شود آب به لایه‌های زیرین لباس‌تان نفوذ نکند.

کاپشن پفی

کاپشن پفی در زمستان

کاپشن پفی هم استایلی شیک است وهم باعث می‌شود فصل زمستان را با احساس سرمای کمتر بگذرانید. این نوع کاپشن یکی از گرم‌ترین لباس‌های زمستانی مردانه است.

با پوشیدن این کاپشن گاهی انقدر گرم‌تان می‌شود که از زیر می‌توانید فقط یک تی‌شرت یا پیراهن بپوشید.

اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، این کاپشن را با شلوار جین، بوت و لباس بافتنی ست کنید.

کاپشن پفی باید سبک و طول آن تا کمر باشد تا تحرک را برای فرد راحت‌تر کند. زیپ بلند یا دکمه‌های فشاری باعث می‌شود گردن‌تان از گزند سرما در امان بماند.

به‌علاوه جیب‌های چندلایه (که معمولا از پارچه نرم و پشم گوسفند داخل آن استفاده شده)‌ در قسمت کمر قرار دارد و باعث می‌شود دست‌هایتان یخ نزند.

ژاکت کتان شمعی برای زمستان

ژاکت کتان شمعی کت مردانه در زمستان

دوره و زمانه عوض شده است؛ حتما نباید یک کشاورز در نورتامبریا باشید تا بتوانید ژاکت کتان شمعی بپوشید.

این لباس روستایی به لطف استایل زیبا و کیفیت خوب در محافظت از هوای مرطوب و پربارش، به شهرها هم رسیده و طرفداران خاص خود را دارد.

این استایل روستایی کلاسیک یکی از موارد نادری است که بیشتر برای افرادی با سنین بالا مناسب‌تر است.

ژاکت کتان شمعی تا زیر باسن می‌‌آید و زمانی که می‌خواهید روی صندلی و نیکمت سرد بنشینید، از سرما محافظت می‌کند؛ البته بدون اینکه مانعی برای تحرک شما باشد.

جیب‌های بزرگ، تودوزی کتان و یقه کیپ باعث شده این ژاکت هم راحت باشد و هم گرم نگه دارد.

از آنجایی که این ژاکت اصالت روستایی و ییلاقی دارد، رنگ سبز خاکی و قهوه‌ای زیباترین رنگ برای انتخاب ژاکت کتان شمعی است.

پالتو پشمی و کلاه سرخود در فصل زمستان

پالتو پشمی و کلاه سرخود کت مردانه در زمستان

پالتوی پشمی کلاه سرخود شاید یکی از بهترین پالتوهای شیک باشد. بافت پشمی باعث می‌شود گرما داخل بماند و سرما نفوذ نکند.

این پالتو را می‌توان با پیراهن آکسفورد، شلوار کتان تیره رنگ و بوت صحرایی ست کرد.

بهترین پالتوهای پشمی کلاه سرخود تا زانو است و برای دوام بیشتر و محافظت در برابر سرمای زمستان از پشم‌های سنگین و دورو در تولید آن استفاده می‌شود.

دکمه‌ها از بالا تا پایین پالتو قرار گرفته است تا فرد بتواند تا حد امکان از نفوذ سرما به بدنش جلوگیری کند. جیب‌های پالتو عمق زیادی دارد و گرمای دست‌تان را نیز تضمین می‌کند.

کتی از جنس پوست فرآوری‌شده گوسفند

کت از پوست فرآوری شده گوسفند در زمستان

این کت می‌تواند انتخابی مناسب برای تحمل سرمای زمستان باشد. البته کسانی که گیاه‌خوار هستند و به حیوانات علاقه دارند، معمولا چنین لباس‌هایی انتخاب نمی‌کنند.

اما خوشبختانه امروزه لباس‌هایی از جنس مصنوعی هم وجود دارد که ظاهر جنس اصلی را دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد و جان حیوانات را به خطر نیندازد.

 کت‌های کلاسیک معمولا از پوست گوسفند یا بره‌ی فرآوری‌شده تهیه می‌شود. چنین کت‌هایی هرچه سبک‌تر باشند، کیفیت بهتری دارند.

امروزه کت‌های پوست گوسفندی را در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف می‌توان یافت، از پالتوهای بلند تا کت‌های کوتاه.

بنابراین می‌توانید بسته به استایل شخصی و فرم بدن‌تان، بهترین کت مردانه را انتخاب کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس این کت برای روزهای بارانی یا مرطوب مناسب نیست، پس روزی که می‌خواهید این کت را بپوشید، وضعیت آب و هوا را از قبل چک کنید.

پالتو بارانی نظامی کمردار

پالتو بارانی نظامی کمردار در زمستان

یکی دیگر از لباس‌های مردانه‌ای که از لباس نظامی الهام گرفته شده، پالتو بارانی نظامی کمردار است؛ این لباس توسط توماس بوربری برای استفاده نظامیان در جنگ جهانی اول طراحی شد.

از آن زمان تاکنون، طراحان بنام دنیا بارها این طرح کلاسیک را مورد استفاده قرار داده‌اند و آن هم به دلیل زیبایی و خاصیت ضدآب بودن پارچه آن است.

اگر بخواهید پالتوی کمردار بخرید، باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید، اما قطعا ارزشش را دارد. بهترین نوع این پالتوها ضدآب هستند و از جنس گاباردین کتان بادوام تهیه شده‌اند.

طول این پالتوها متنوع است و می‌تواند از کمر تا مچ پا باشد. کسانی که قدشان کوتاه است، بهتر است پالتوهایی انتخاب کنند که تا میانه ران‌ها باشد.

بلندقدها هم می‌توانند پالتوهایی تا ارتفاع زانو یا پایین‌تر را انتخاب کنند.

برای انتخاب بهترین کت مردانه برای زمستان امسال می‌توانید به فروشگاه پوشاک مردانه سامان لعیا مراجعه کنید؛ اینجا تنوع گسترده‌ای از کت، ژاکت، پالتو و کاپشن مردانه با قیمت‌های مناسب وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید.

تنوع بسیار زیاد لباس های زمستانه ی سامان لعیا باعث شده که نتوان از تمامی آنها در این مطلب استفاده کرد و به همین سبب پیشنهاد میکنیم حتما تمامی آنها را در صفحه اینستاگرامی ما مشاهده کنید.

پس برای خرید اینترنتی لباس کافی است سری به فروشگاه پوشاک مردانه سامان لعیا در خیابان زنگارکی قم بزنید و یا به صفحه اینستاگرام فروشگاه آنلاین ما سر بزنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریدتان را انجام دهید.

با این کار علاوه بر صرف زمان کمتر، سلامتی خود را نیز تضمین می‌کنید و از شر ویروس کرونا در امان هستید!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید